התחברות הרשמה

חייבת עזרה, איזה עיפרון יותר טוב?

0.5 או 0.7?
5 באוגוסט 2021, 11:51
עיפרוןעצות    
6 תשובות
0.7!
D
Daniellshalev
לי הכי נוח 0.5
ס
סימפית ((:
אישית תמיד השתמשתי ב 0.5 אבל רק כי אני אוהבת את המספר, וזה יותר נוח בערך:
I
I:
0.7
אָנוֹנִיּמִיּתּ
0.5
Eve
0.5
Y
Yagami Light
באותו הנושא:
איזה עיפרון יותר טוב 0.7 או 0.5
איזה עט עיפרון יותר טוב? 0.5 או 0.7
אם אתיופי יבקש ממכם עיפרון צביעה בצבע גוף, איזה עיפרון תתנו לו?
אני חייב עזרה איזה משחק יותר מהנה ומעביר תזמן לדעתכם
איזה טלפון יותר טוב ? חייבת עזרה דחוף!!
איזה עיפרון עיניים טוב יותר מסתובב או מתחדד?
חייבת עזרה - איזה חגורה יפה יותר?
איזה עפרונות טובים יותר?
בנותת חייבת עזרה , איך הכי יפה וכדאי לצבוע גבות : עם עיפרון לגבות או קרם לגבות?
איזה כדאי יותר לצייר איתו מנאגה, עיפרון רגיל, עיפרון עט?
איזה עיפרון יותר דק? 0.5/0.7