21 תשובות
אני תמיד הייתי משתמשת ב0.7 וכולם היו עם 0.5 לא יודעת איך הוא עדין לי מדיי ונשבר בשנייה
0.7 לדעתי כתב יותר מובן ויפה
0.7 פחות נשבר
5.7
0.7 יותר יפה ויותר נוח
07
מעדיפה 0.5
החיסרון בו זה שאם מוציאים יותר מדי חוד הוא נשבר תוך שנייה
מזכיר לי תקופות מהיסודי :')
0.5
0.7
כתב עבה it's better
רק 0.5, העיפרון הכי טוב שיש.
שואל השאלה:
.
אנונימית
0.7 4life
תמיד אהבתי 0.7