21 תשובות
0.9 עוקף את כולם
0.7!!!!
אני תמיד הייתי משתמשת ב0.7 וכולם היו עם 0.5 לא יודעת איך הוא עדין לי מדיי ונשבר בשנייה
0.7 לדעתי כתב יותר מובן ויפה
0.7 פחות נשבר
5.7
0.7 יותר יפה ויותר נוח
07
מעדיפה 0.5
החיסרון בו זה שאם מוציאים יותר מדי חוד הוא נשבר תוך שנייה
החיסרון בו זה שאם מוציאים יותר מדי חוד הוא נשבר תוך שנייה
מזכיר לי תקופות מהיסודי :')
0.5
0.5
0.5
0.7
כתב עבה it's better
כתב עבה it's better
רק 0.5, העיפרון הכי טוב שיש.
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
0.5 קלל
0.7 4life
0.5
רק 0.5
תמיד אהבתי 0.7
באותו הנושא: