4 תשובות
זה יעבור
זה נורמלי,הזמן זה התרופה הכי טובה
זה נורמלי לגמרי הכל בסדר איתך, תעשה משהו כיפי עם חברים לנקות את הראש הכל יהיה בסדר
שום דבר, זה נורמלי לגמרי שעוד יהיה לך רגשות אליה..
באותו הנושא: