8 תשובות
נפרדתם בגלל סיבה מסוימת , כל דבר מגיע לסופו , יש מצב שזה לא זה ואת בסהכ צריך להתגבר עליה :)
תשלח הודעה ותגיד לה שאתה מתגעגע אליה תהיה גבר
שואל השאלה:
הרמיוני לא וויתרה על רון
הרמיוני לא וויתרה על רון
אנונימי
שואל השאלה:
הפסקנו לדבר כמעט חצי שנה
הפסקנו לדבר כמעט חצי שנה
אנונימי
^מה שהיא אמרה
שואל השאלה:
היא אמרה כן תודה לכולם3>
היא אמרה כן תודה לכולם3>
אנונימי
שואל השאלה:
אוקי יש לי עוד שאלה (הפעם לבנות)
אם הייתן נפרדות ממישהו והוא היה צץ אחרי חצי שנה מה הייתן רוצות לשמוע אותו אומר?
אוקי יש לי עוד שאלה (הפעם לבנות)
אם הייתן נפרדות ממישהו והוא היה צץ אחרי חצי שנה מה הייתן רוצות לשמוע אותו אומר?
אנונימי
"התגעגעתי אלייך"
"את חסרה לי" אבל זה כאילו דעתי אני לא יודעת אם אחרות יאהבו את ה
"את חסרה לי" אבל זה כאילו דעתי אני לא יודעת אם אחרות יאהבו את ה
באותו הנושא: