התחברות הרשמה

יש לי מחנה קיץ עוד שבוע וקצת ויש כבר קבוצות וואצאפ לקבוצות

כדאי לי לשלוח היי לילדים שאיתי בקבוצה או שזה סתם יהיה מטריד ולא נעים מצדם?
4 באוגוסט 2021, 21:07
WhatsAppקבוצותהודעותמחנה קיץקיץ    
תשובה אחת
אפשר לשלוח שלום זה יותר נורמלי
l
lidor923
באותו הנושא:
בכמה קבוצות ואצאפ אתם נמצאים?
יש לי מחנה קיץ עוד שבוע וקצת ויש כבר קבוצת וואצאפ עם הילדים שאיתי בקבוצה
יש לכם קבוצות וואצאפ שמדברים בהם הרבה?
אתם מכירים קבוצות וואצאפ של מחנה החצויים (פג)
כמה קבוצות וואצאפ יש לכם?
למה אסור קבוצות וואצאפ?
אני בת 17 ולפני שבוע מישהו בן 21 התחיל איתי דרך קבוצת וואצאפ משותפת.
מה אתם חושבים על הכרויות דרך קבוצות וואצאפ?
יש כאן אנשים שהם פרו אנה ויש להם קבוצות וואצאפ?
יש למישהו הצעות לקבוצות וואצאפ או לאפליקציות של קבוצות?
איך אפשר להשיג קבוצות וואצאפ?