2 תשובות
בחיים לא הייתי אז אני לא יכולה להגיד לך אבל אני חושבת שכן תנסי לשלוח כדי שתכירי חברים עוד לפני ואז שתגיעי לשם את כבר תכירי אותם קצת ויהיה לך יותר כיף.. אבל אני באמת לא יודעת איך זה אז אני כתבתי מה שאני חושבת.
שואל השאלה:
שלחתי הודעה לכמה ילדים ובטעות גם לאחת המדריכות, איפה לקבור את עצמי?
אנונימית