12 תשובות
אני כל כך מבינה אותך.
אני באמת מרגישה כאילו את מתארת אותי
להעביר לילות שלמים במחשבה של מה לא עשיתי בסדר או מה לא בסדר איתי?
ולמה אין לי חברים אמיתיים שאני אוהבת
השנה הזאת שינתה אותי בכל כך הרבה מובנים לטוב ולרע.
אין לי כל כך עצה אליך כי אני מרגישה בדיוק כמוך.
אבל אני פשוט יודעת שבאיזה שלב בחיים שלי זה יקרה שאני סוף סוף ירגיש שלמה עם החיים שלי
(אני לא אומרת שאני חושבת שהם יהיו מושלמים אבל אני כמעט בטוחה שאני ימצא את הדרך..)
אני באמת מרגישה כאילו את מתארת אותי
להעביר לילות שלמים במחשבה של מה לא עשיתי בסדר או מה לא בסדר איתי?
ולמה אין לי חברים אמיתיים שאני אוהבת
השנה הזאת שינתה אותי בכל כך הרבה מובנים לטוב ולרע.
אין לי כל כך עצה אליך כי אני מרגישה בדיוק כמוך.
אבל אני פשוט יודעת שבאיזה שלב בחיים שלי זה יקרה שאני סוף סוף ירגיש שלמה עם החיים שלי
(אני לא אומרת שאני חושבת שהם יהיו מושלמים אבל אני כמעט בטוחה שאני ימצא את הדרך..)
שואל השאלה:
גם חברים לא כזה אכפת לי אבל המשפחה שלי אמא שלי איך היא לא שמה לב וממתי לה אכפת רק מהציונים שלי אני והמשפחה שלי היינו בקשר מעולה
גם חברים לא כזה אכפת לי אבל המשפחה שלי אמא שלי איך היא לא שמה לב וממתי לה אכפת רק מהציונים שלי אני והמשפחה שלי היינו בקשר מעולה
אנונימית
אם אפשר לשאול בת כמה את? אני רק רוצה להבין ת הסיטואציה
שואל השאלה:
אני בת 14
אני בת 14
אנונימית
אה אז אנחנו על אותו גל בערך
מה שבאתי להגיד שגם אצלי יש את השינוי הזה שהייתי הילדה השמחה הזאת ואז התחלתי לאט לאט להתחבר לאנשים יותר מידי ופשוט להתאכזב ולא להפסיק לבכות בגללם למרות שאני זוכרת שלפני שנה בכלל לא הייתי ככה
וההורים שלי הם גם גרושים ככה שאני בערך מבינה אותך
ואת האמת שהזום הזה דפק לי את הכל
פעם הייתי הילדה המוצלחת הזאת שמקבלת 100 ואין דבר כזה מתחת ל90
והיום? הידרדרתי ממש לא מזמן עשו לנו מבחנים וכשהגיעו הציונים פשוט התחלתי לבכות. ברמה שאני מתביישת לספר להורים שלי שקיבלתי 78 במשהו
אני פשוט אומרת להם שאני לא מצליחה להתרכז קשה לי ואני רוצה לעבור כיתה כבר (אני במדעית) והם בקושי מתייחסים לזה ואומרים לי "פשוט תיכנסי לזום וזהו" שזה מכעיס אותי ברמות וכאילו לא אכפת להם ממני.... (סליחה שחפרתי)
מה שבאתי להגיד שגם אצלי יש את השינוי הזה שהייתי הילדה השמחה הזאת ואז התחלתי לאט לאט להתחבר לאנשים יותר מידי ופשוט להתאכזב ולא להפסיק לבכות בגללם למרות שאני זוכרת שלפני שנה בכלל לא הייתי ככה
וההורים שלי הם גם גרושים ככה שאני בערך מבינה אותך
ואת האמת שהזום הזה דפק לי את הכל
פעם הייתי הילדה המוצלחת הזאת שמקבלת 100 ואין דבר כזה מתחת ל90
והיום? הידרדרתי ממש לא מזמן עשו לנו מבחנים וכשהגיעו הציונים פשוט התחלתי לבכות. ברמה שאני מתביישת לספר להורים שלי שקיבלתי 78 במשהו
אני פשוט אומרת להם שאני לא מצליחה להתרכז קשה לי ואני רוצה לעבור כיתה כבר (אני במדעית) והם בקושי מתייחסים לזה ואומרים לי "פשוט תיכנסי לזום וזהו" שזה מכעיס אותי ברמות וכאילו לא אכפת להם ממני.... (סליחה שחפרתי)
שואל השאלה:
הם גם לא מבינים אותי באמת שאף פעם לא היה קשה לי בלימודים ואפילו עכשיו הציונים שלי נחשבים לטובים אבל הם אף פעם לא מעריכים והם מסתכלים רק על הציונים הלא טובים שלי ומשווים אותם לציונים שלי היסודי וכיתה ז' וכאילו שנה שעברה באמת הציונים שלי היו גרועים כי לא נכנסתי לאף שיעור וראיתי איך הם עצובים בגללי והם גם תמיד היו רבים בגללי (משנה שעברה נהפכתי להיות הכבשה השחורה של המשפחה אני שונאת את האישיות שלי ואני שונאת ואת עצמי) והשנה כאילו באמת אמרתי לעצמי שאני לא יכולה לגרום להם לריב יותר וזה אבל לא משנה מה אני עושה אני לא מצליחה להתרכז ככה ואני אפילו לוקחת רטלין למרות שאני שונאת לקחת רטלין ועכשיו הציונים שלי הם 80 85 והם עדיים מבואסים עליי
הם גם לא מבינים אותי באמת שאף פעם לא היה קשה לי בלימודים ואפילו עכשיו הציונים שלי נחשבים לטובים אבל הם אף פעם לא מעריכים והם מסתכלים רק על הציונים הלא טובים שלי ומשווים אותם לציונים שלי היסודי וכיתה ז' וכאילו שנה שעברה באמת הציונים שלי היו גרועים כי לא נכנסתי לאף שיעור וראיתי איך הם עצובים בגללי והם גם תמיד היו רבים בגללי (משנה שעברה נהפכתי להיות הכבשה השחורה של המשפחה אני שונאת את האישיות שלי ואני שונאת ואת עצמי) והשנה כאילו באמת אמרתי לעצמי שאני לא יכולה לגרום להם לריב יותר וזה אבל לא משנה מה אני עושה אני לא מצליחה להתרכז ככה ואני אפילו לוקחת רטלין למרות שאני שונאת לקחת רטלין ועכשיו הציונים שלי הם 80 85 והם עדיים מבואסים עליי
אנונימית
ממש מזדהה איתך בחלק הראשון. אני בטוחה שעוד מעט הכל יתחיל להסתדר טיפה, השנה הזאת קצת דפוקה אבל היי עוד מעט מתחילה חדשה ותנסי להיות כמה שיותר אופטימית לגבייה! אולי ונאמר אמן עוד מעט אבל יפתח וננסה לחזור לחיים שלנו וקצת לחזור לעצמינו, אפילו קצת. אם את רוצה ואני חושבת שכדי שתבקשי ללכת לפסיכולוג קצת לדבר איתו עם מישהו מומחה וזה אבל זה רק בחירה שלך. אין ככ מה לעשות פשוט לנסות להתחבר לילדים חדשים ולבנות לך חיים אחרים עם ילדים שאת באמת אוהבת.
ממש בהצלחה❤
ממש בהצלחה❤
אנונימית
80 85? זה טוב רצח באמת.
קודם כל. אל תורידי לעמך רק כי הם מנסים להוריד אותך
אולי הם כרגע בתקופה קשה עם כל הקורונה והמצב והם כנראה לא יודעים מה לעשות אז הם מוציאים את זה עלייך..
אם זה כנראה המצב אני לא אומרת שאת צריכה להבין אותם אבל אני בטוחה שהם אוהבים אותך כי את הבת שלהם והם רבים כמו כל זוג נשוי אחר במיוחד בתקופה הזאת.
וכן זה נורמלי
את יכולה להגיד להם שעכשיו עם הזום יותר קשה לך להגיע לציונים גבוהים אבל את תשתפרי
או כל פעם שהם מעירים לך על זה תנסי לבקש סליחה
ואז את מניחה אותם במצב שהם מבינים שאת מנסה להשתפר ואולי זה יעזור
קודם כל. אל תורידי לעמך רק כי הם מנסים להוריד אותך
אולי הם כרגע בתקופה קשה עם כל הקורונה והמצב והם כנראה לא יודעים מה לעשות אז הם מוציאים את זה עלייך..
אם זה כנראה המצב אני לא אומרת שאת צריכה להבין אותם אבל אני בטוחה שהם אוהבים אותך כי את הבת שלהם והם רבים כמו כל זוג נשוי אחר במיוחד בתקופה הזאת.
וכן זה נורמלי
את יכולה להגיד להם שעכשיו עם הזום יותר קשה לך להגיע לציונים גבוהים אבל את תשתפרי
או כל פעם שהם מעירים לך על זה תנסי לבקש סליחה
ואז את מניחה אותם במצב שהם מבינים שאת מנסה להשתפר ואולי זה יעזור
שואל השאלה:
לא הם לא מבינים הציונים שלי שנה שעברה היו 50 60 והשנה הם עלו ל80 85 והם לא מבינים כמה קשה אני לומדת וכאילו כבר נמאס לי באמת
לא הם לא מבינים הציונים שלי שנה שעברה היו 50 60 והשנה הם עלו ל80 85 והם לא מבינים כמה קשה אני לומדת וכאילו כבר נמאס לי באמת
אנונימית
זה שהם לא מבינים זה לא אשמתך
ברגע שיפסיק להיות לך אכפת מהם
זה כבר לא יזיז לך ואת פשוט תלמדי נטו בשביל עצמך.
ברגע שיפסיק להיות לך אכפת מהם
זה כבר לא יזיז לך ואת פשוט תלמדי נטו בשביל עצמך.
שואל השאלה:
אבל הם ההורים שלי תמיד יהיה אכפת לי מהם
אבל הם ההורים שלי תמיד יהיה אכפת לי מהם
אנונימית
כן ברור אני לא אומרת עכשיו לא יהייה לך אכפת מהם אלא במה שהם מתכוונים
כי רק את יודעת כמה את משקיעה בלימודים בשביל לרצות אותם אז תחשבי על זה
כי רק את יודעת כמה את משקיעה בלימודים בשביל לרצות אותם אז תחשבי על זה