התחברות
הרשמה
אם הקאתי בקטנה אחרי גלולה ליום שאחרי זה אומר שהגלולה לא תפסה עליי?
זה -היה ממש בקטנה הקיא הזה( נראלי מהנסיעה בכלל)
ויש לי סחרחורות זה לגטימי? או שאני צריכה לקחת עוד גלולה כזו בשביל לא להכנס להריון?
3 באוגוסט 2021, 22:38
הריון
מצב רוח
סחרחורת
הורמון
תשובה אחת
עדיף שתשאלי את ההורים או רופא
W
Welcome to גיהינום!!
באותו הנושא:
אני הקאתי היום עם האצבעות בבית ספר פעמיים ולא אכלתי כבר יומיים חוץ ממשהו קטן ו..
לקחתי אחרי יומיים גלולות פעם ראשונה, יומיים אחרי קבלת המחזור, זה בסדר?
הקאתי שש שעות אחרי שלקחתי גלולה יש סיכוי להריון?
נשברתי בשלושה ימים האחרונים אחרי תקופה שלא הקאתי (בולימיה) אתם חושבים שאני מסוגלת שוב להפסיק?
אתמול לקחתי גלולה בערב ועכשיו הקאתי ההשפעה של הכדור עדיין נספגה?
אם לקחתי גלולה בשעה עשר בלילה ויום למחרת הקאתי בסביבות שלוש בצהריים הגלולה כבר נספגה נכון?
לפני כמה ימים הקאתי אחרי ארוחה אבל הקאתי קצת לא הרבה וגם יום אחרי הקאתי קצת (בכוונה) ואחרי זה בימים אחרי אכלתי קצת. כנסו
אם לקחתי גלולה (למניעת הריון) ב10:30וב 12:00 הקאתי (קלקול קיבה), הגלולה הספיקה להיספג ולחדור לדם?
אם לקחתי גלולת חירום והקאתי דם אחרי כמה ימים זה אומר משהו?
שתיתי הרבה במשך כמה ימים ואתמול הקאתי אחרי וודקה רדבול מה לעשות?
אם הקאתי במהלך כמה ימים כי הייתי חולה, ואני נוטלת גלולות (הקאתי יותר מארבע שעות לאחר לקיחת הגלולה) אני עדיין מוגנת מפני הריון?