12 תשובות
הכי כיף זה ריצה מוקדמת שממש עולה השמש אבל בטח יהיה לך קשה לקום מוקדם אז אולי כזה בתשע בבוקר או עשר
שואל השאלה:
בטוח? בעשר לא חם מידי?
בטוח? בעשר לא חם מידי?
אנונימית
בדקתי במזג האוויר ויהיה חם אז אני חושב שאם תוכלי לקום כזה בשבע או אפילו שמונה יהיה לך ריצה יותר נעימה כי יהיה מזג אוויר טוב יחסית
שואל השאלה:
ותשע יהיה חם גם מאוד?
או שמונה וחצי?
ותשע יהיה חם גם מאוד?
או שמונה וחצי?
אנונימית
מומלץ ללכת לישון גג ב-11 ולצאת להליכה או ריצה בשעה 6:00.
שואל השאלה:
וסליחה שאני משגעת אותך חחח
וסליחה שאני משגעת אותך חחח
אנונימית
זה בסדר אני גם הייתי ממליץ בשעה שש אבל אני לא יודע אם היא תצליח לקום אז אני אומר מה שהכי בטוח ולגבי שמונה וחצי או תשע בשעות האלה הטמפרטורות ממשיכות לעלות
מה שאני ממליץ לך הוא לבדוק במזג האוויר בגוגל\ בטלפון או כל מקום שיש בו ולראות שעה שלא יהיה חם מדי ולא קר מדי בהצלחה
שמחתי לעזור לך חחח
מה שאני ממליץ לך הוא לבדוק במזג האוויר בגוגל\ בטלפון או כל מקום שיש בו ולראות שעה שלא יהיה חם מדי ולא קר מדי בהצלחה
שמחתי לעזור לך חחח
תעשי ריצה בשש הכי כיף.
זה מה שאני הייתי עושה
זה מה שאני הייתי עושה
שואל השאלה:
איך אתם קמים בשש
איך איך
איך אתם קמים בשש
איך איך
אנונימית
אל תידאגי אחר כך דופקים שינה עד ארבע
שואל השאלה:
עוד לא ישנתי , נראלי אוותר חחח אתאמן בבית
:/
עוד לא ישנתי , נראלי אוותר חחח אתאמן בבית
:/
אנונימית
באותו הנושא: