10 תשובות
בין 9-12
11
קמה בדרך כלל ב9
אני לא אוהבת לקום מאוחר ולבזבז חצי מהיום
אני לא אוהבת לקום מאוחר ולבזבז חצי מהיום
12:00-14:00
בצהריים /אחר הצהריים
בשש
5:30.
אנונימי
שואל השאלה:
5:30 ץ???? לא קצת הגזמנו??
5:30 ץ???? לא קצת הגזמנו??
אנונימית
יש שחרית בבוקר, ויש סדר יום - אני לא פרזיט.
אנונימי
שואל השאלה:
פרזיט? מה הקשר? מי קם בחמש וחצי בבוקר? מוגזם
פרזיט? מה הקשר? מי קם בחמש וחצי בבוקר? מוגזם
אנונימית
באותו הנושא: