27 תשובות
תקומי מוקדם! זה הכי כיףף
צהריים כזה אבל ברור שעדיף לך בבוקר
יש ימים ש15:00 ויש ימים ש9:00-10:00
11 בערך??
זה גם נורא מרגש בשבילי כי זה היום הראשון שאני קמה ב11 כי סיימתי את הבגרויות של יא
13 כזה
Snt
6 בערב...
וואלה סביבות אחד עשרה שתיים עשרה
אני קמה בערך בחמש ככה (אחר הצהריים) אבל זה תלוי למה את צריכה לקום כי אם לא אני אומרת לך תישארי לישון ושימות העולם
שואל השאלה:
מה זה מוקדם?
מה שפאקינג באלי חופש זה חופש
הלוואי שהיה לי חופש
אבל שיש לי בדרכ 9-10
אלא אם הלכתי לישון ממש מאוחר
בערך בלילה כזה ממש ממש מוקדם,
בשתיים לפנות בוקר כזה.
I:
מחר אני קם בעשר כזה
אחד שתיים או שלוש בצהריים
מוקדם בחופש הגדול זה לפני עשר בבוקר לפי דעתי
בעיקרון אני לא שמה שעון מעורר ונותנת לגוף שלי לקום מתי שבא לו שזה בערך ב12 13
כל פעם בשעה אחרת
בדרך כלל בסביבות 17:00
לא שמה שעון כל עוד אין לי למה לקום..
זה החופש שלי רוצה להנות לקום מתי שבא לי!
13:00- 15:00 בערך
זה החופש שלי אין לי למה לקום.
והלוואי ובחופש יהיה נצח!!
6 בבוקר
עבודה וזה
ואני שמחה על זה...
אני לא בן אדם שיכול לא לעשות כלום ולישון ככה מיליון שנה.
זה היה משגע אותי.
במחילה מכבודכם.
12, 11 כזה
למה לא בעצם?
LxK