אפשר לעשות משהו עם המורה לנהיגה שהודיע לי באיחור שהוא חולה?
ביום שלישי ה18 לאוגוסט היה לי שיעור נהיגה, ביום ראשון בלילה 23 באוגוסט כתבתי למורה שלי שלא קבענו שיעור והוא אמר לי שהוא בבידוד מה19. באותם ימים אני נפגשתי עם 20 אנשים (בדרך כלל לא יוצאת מהבית ספציפית בימים האלו יצאתי). ב24 קבעתי תור שהיה לי אתמול ב26 ועשיתי בדיקה. היום אמרו לי שאני חיובית. עדכנתי את המורה שכעס למה עשיתי בדיקה אחרי שבוע כשהוא הודיע לי כמעט שבוע אחרי והאשים אותי בזה שאני הדבקתי אותו. הוא גם סיכן אותי ואדביק, בזמן שאני עם מסכה וכפפות הוא בלי כפפות ומסכה שלא לגמרי מכסה את האף והוא ממלא את הרכב לפעמים עם תלמידים. אפשר לעשות עם זה משהו?!?!?