7 תשובות
סוויץ זה רק לכאלה לדעתי שגדלו על המשחקים של נינטנדו ואם אתה לא ממש מעריץ לא שווה לך וסוני ארבע גם מיותר תכף הסוני חמש ולאט לאט כבר לא ייצרו הרבה משחקים ל4
לי יש פלייסטשיין 4 ואני משחקת עם חברות וממש כיף
בשביל לשחק עם חברים צריך את אותה הקונסולה שיש להם.
שואל השאלה:
התכוונתי לשחק עם חברים לא באונליין אלא בבית באותה קונסולה
זה אפשרי עם הסוויץ?
ואין לי יותר מדי תקציב לכן אני כבר לא אקנה סוני 5
התכוונתי לשחק עם חברים לא באונליין אלא בבית באותה קונסולה
זה אפשרי עם הסוויץ?
ואין לי יותר מדי תקציב לכן אני כבר לא אקנה סוני 5
אנונימי
^זה אפשרי, תלוי משחק.
יד משחקים מעולים שמתאימים לכמה שחקנים בlocal co op, כמו mario party וsuper smash bros ultimate, וmario kart 8 deluxe.
גם בps4 יש הרבה משחקים שמעולים לco op.
תסתכלי על המשחקים של הקונסולות ותחליטי לפי זה
לפי דעתי עדיף לך סוויץ' בשביל משחקי co op
יד משחקים מעולים שמתאימים לכמה שחקנים בlocal co op, כמו mario party וsuper smash bros ultimate, וmario kart 8 deluxe.
גם בps4 יש הרבה משחקים שמעולים לco op.
תסתכלי על המשחקים של הקונסולות ותחליטי לפי זה
לפי דעתי עדיף לך סוויץ' בשביל משחקי co op
סוויץ כלכך
בסוויץ גם הרבה יותר קל לעשות מולטיפלייר, רק להוציא את הג'וי קונים (שלטים) וזה ממש קל
באותו הנושא: