5 תשובות
שואל השאלה:
מסיבות שלי מעדיף לא לפרט פה..פשוט ניפגע ממנה הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר מיואש
אנונימי
שואל השאלה:
איך לתהתחיל תשיחה אבל?ותודה(:
אנונימי
שואל השאלה:
חח התכוונתי להתחיל את השיחה פנים אל פנים
אנונימי
פשןט להתחיל לדבר להגיד לה יושב עליי משהו הרבה זמן,רציתי להגיד לך שכבר לא טוב לי בקשר הזה(לפרט על הסיבות),היה לי 5 שנים מדהימות איתך,מאחל לך המון בהצלחה.. אין דרך מושלמת לעשות את זה וכנראה הכי תיפגע,אבל בהצלחה :)