2 תשובות
רק רופא נשים, התייעצות עם איש מקצוע.
בואי נעשה סדר:
גלולות לא פוגעות בפוריות. לפחות לא הסוגים שמביאים לפה לארץ. יש בחו"ל כל מיני סוגי גלולות אחרים שאומרים עליהן שפגעו בפוריות - לא יודעת עד כמה זה נכון אבל מה שיש כאן - מחקרית בדקו את זה וזה לא פוגע. יש נשים שאחרי שהן מפסיקות עם הגלולות כדי להיכנס להריון, לוקח לגוף שלהן זמן לחזור לעצמו אבל זה לא בעיה של פוריות. יש נשים שתוך שבוע נכנסו להריון ויש נשים שאחרי כמה חודשים. כל אחת והגוף שלה

מה כן הסיכונים? יש כמה וכמה סיכונים, גלולות מעלות את הסיכון לקרישי דם, שבתכלס אין לך יותר מדי ממה לפחד מזה אלא אם כן את בהשמנת יתר או שיש לך במשפחה היסטוריה של בעיות בקרישת דם.

להרוס את המחזור - זה לא הורס. זה מסדר אותו ולבנות עם דימום כבד זה מקל בהמון.

לגלולות כן יכולות להיות תופעות לוואי, אבל הם גם מצאו שנשים שלוקחות גלולות במשך כמה שנים רצוף יש להן סיכוי נמוך יותר לחלות בסרטן השחלות או מחלה כלשהי אחרת שקשורה למערכת הרבייה.

בכל מקרה לפני כל לקיחה של גלולות את צריכה ללכת לרופאת נשים שתתן לך מרשם, ועל הדרך את יכולה לשאול אותה את כל השאלות שיש לך