9 תשובות
את במקרה בתנועת נוער עם חולצה כחולה? וזה ביום שלישי? לשבוע?
אנונימית
שואל השאלה:
אמת!! אללה הנוער העובד והלומד
אמת!! אללה הנוער העובד והלומד
פחות כדאי לבוא עם טייצים כי זה נקרע.. וגם פחות עדיף מכנסיים קצרים כי אפשר להיפגע.. ממליצה חולצות נוחות ונעימות ומכנסיים טרנינג/גינס
גם לי יש טיול הכשרה שבועיים עוד יומיים
אמגג
אני אגיד לך מה אני עושה
אני לוקחת איתי טייצים שמספיקים לשבוע, אם באלך תביאי גינסים קצרים כי מותר שם כמובן וכנראה יהיה חם, גינסים ארוכים נקאלי אל תביאי את סתם תיסחבי
ותביאי פיגמות ללילה גם קצרות וגם ארוכות
אני אגיד לך מה אני עושה
אני לוקחת איתי טייצים שמספיקים לשבוע, אם באלך תביאי גינסים קצרים כי מותר שם כמובן וכנראה יהיה חם, גינסים ארוכים נקאלי אל תביאי את סתם תיסחבי
ותביאי פיגמות ללילה גם קצרות וגם ארוכות
אנונימית
שואל השאלה:
יואו תודה אחות עזרת לי מאוד!!! לא להישמע סטאקרית אבל אני עוד אפגוש אותך ואני אגלה מי את אנונימית !! תיזהרי
יואו תודה אחות עזרת לי מאוד!!! לא להישמע סטאקרית אבל אני עוד אפגוש אותך ואני אגלה מי את אנונימית !! תיזהרי
חחחיחחחיחחחיחחח
אנונימית
אבל תבואי עם טייצים ומכנסיים קצרים, גינסים ארוכים יהיה לך סתם לא נוח.
רק צופים
באותו הנושא: