12 תשובות
שואל השאלה:
הוא באמת מדהים חבל שאנשים לא מבינים את זה ועדיין יש עליו הייט
אנונימית
הוא לא מביא משהו חדש היה את פרדי מרקורי ודיוויד בואי שהתלבשו ככה הרבה לפני^^^
אנונימית
בעיניי זה מדהים שהוא שם מה שבא לו, ככה צריך.
מבלי לחשוב פעמים.. הוא אוהב הוא שם.
זה איך שהוא מתבטא, זה לא כזה מוזר, סתם הופכים את זה להגזמה, ראיתם חצי מהתלבושות שסלבריטים לובשים על השטיח האדום ?
זה מוזר, הרוב אבל זאת בחירה שלהם..
אין משהו יוצא דופן בו, סתם שנאה.
בעיניי יש לו סטייל וסגנון מיוחד, לא סתם קוראים לו הארי סגנונות ;)
הוא מקסים
סליחה אבל הארה הקודמת (פין לין) היה הרבה לוקים שהוא היה נראה כמו סבא (לא התחברתי כלכך), אבל יש מלא לוקים שאני אוהבת, הכי טוב השנה היה בבריטס (השנה) שנה שעברה היה פשוט נורא ואיום
שואל השאלה:
חוץ מתקופת הפירנגלס הוא היה מושלם תמיד
אנונימית
פירנגלס? השפם? יש לו שפם עכשיו חחח
שיעשה מה שבאלו מלך
אין לי ממש דעה על הלבוש שלו, אבל מה שכן, יפה שהוא לא שם ז*ן על הנורמות החברתיות ומביא משהו חדש.
הוא מסייע לאנשים שפחדו להתלבש כפי שהם רוצים, ללא ספק כל הכבוד.
מה יש לחשןב
שיעשה מה שרוצה
מהמם
אני חושבת על הארי שהוא בן אדם באמת טהור.
על איך שהוא מתלבש זה החיים שלו כבר שהוא יעשה מה שהוא רוצה חוץ מזה אני שמחה שהוא מעביר מסר שלבגדים אין מגדר ושכולם יכולים ללבוש מה שבא להם ולשים ז*ן על התגובות