14 תשובות
לא ממש מכירה. יש כמה שירים שלו שאני אוהבת והוא נראה חמוד. זהו בערך
הוא השלמות בכל הדרכים
אנונימית
הארי מדהים.
לא אכפת לי ככ מהלבוש שלו ולפעמים הוא מתלבש ממש יפה ובעיקרון הכל נראה עליו טוב אז מה זה משנה
אני לא שומעת שירים שלו או משהו אבל יש לו סטייל מוזר
שואל השאלה:
חחח למה ? ^
אנונימית
אני לא מעריצה אבל הוא באמת מושלם מכל בחינה
הארי אכן פריק, אבל אני נמשכת אליו בכל מצב, הוא סקסי מדי
הוא לא מפחד לחשוף את הנשיות שלו ולא מתלבש לפי איך שהחברה מקנה, זה לא נקרא מוזר וזה לא נקרא שונה או מיוחד, זה פשוט איך שזה אמור להיות, ואני שמחה שהוא פותח את הדלת וחושף אנשים שמעריכים אותו ללבוש אחר, לבוש שהם מרגישים בו הם, שהם יכולים לבטא את עצמם, ולא בגדים ששמו להם תווית של "זה בשביל בנים," ו"זה בשביל בנות". הוא שבר את הסטיגמות האלה, ואני אוהבת אותו ככ, וזה מעלה לי בטירוף שהוא מבטא את עצמו ככה, הלבוש שלו לא נראה לי מוזר או לא גברי, הוא נראה לי יפהפה ואם החבר שלי היה מתחיל להתלבש ככה היחס שלי לא היה משתנה כלפיו, ואפילו הייתי שמחה שהוא לובש מה שהוא פאקינג רוצה ושם זין על מה שהחברה הכתיבה
מוחאת לך כפיים בקול^
אחלה של תשובה
^אויש זה נחמד מצדך 3>
מהה
אוקיי תקשיבי אני נמשכתי בעיקר להארי שהיה מתלבש רגיל עם גינסים וחולצות רגילות ושהוא היה מתלבש כמו "גבר" וזה והוא היה חתיך
אבל נשבעת שכשהוא מתלבש איך שהוא רוצה ואוהב זה פי אלף יותר מושך כי יש לו אומץ והוא לא שם על אף אחד ובאמת שאני חושבת שהוא פי אלף יותר חתיך והאמת שאני אוהבת תסגנון שהוא מתלבש
נכון זה די מוזר אבל מי אמר שמוזר זה רע
אנונימית
מה ש fairytones אמרה >>>>
קודם כל אני מאוהבת בו
שנית כל מה, אם היה לי קראש או חבר והוא היה בטוח מספיק בעצמו כדי ללבוש את מה שהוא רוצה, גם אם החברה הייתה מתייגת את זה ככביכול דבר מוזר זה היה ככ מעלה לי, הייתי נמשכת אליו הרבה הרבה יותר.
זה בכללי אחד הדברים שאני אוהבת בהארי, הוא מקבל ביקורות כמו שאת כתבת המון, ופשוט לא אכפת לו, הוא עושה את מה שהוא רוצה, וזה מעורר השראה.
הוא לא מפחד להראות את הנשיות שבו, והבגדים שלו לא מוזרים הם ליטרלי הדבר הכי יפה בעולם.
הוא מדהים והלבוש שלו כלכך מיוחד וזה מה שעושה אותו כזה מהמם