היי אשמח לעזרה אתמול הייתי בשיחה עם חברה שלי והיא אמרה שאני מסוג הבנות שיש להם תכונת אופי מגעילה אני כל שבוע מתאהבת
במישהו אחר אני בפחות מחודש אהבתי איזה 4 בנים והכי מפגר בי שאני יכולה להתאהב רק מלהסתכל על מישהו אני כבר שבועיים מתלבטת בין שני ילדים מהאימון שלי במי אני בוחרת ואת מי אני אוהבת ואחד מהם מדבר איתי בווטצאפ והוא אוהב אותי והוא כל הזמן אומר לי שהוא אוהב אותי ואני אומרת לו גם אני ואני בכלל לא בטוחה אם אני בקטע שלו אני כל הזמן בהיסוס לגבי הקשר שלי איתו וחברה שלי אמרה לי שזה עוד דבר מגעיל אצלי שאני משקרת לו שאני אומרת לו שאני אוהבת אותו גם ואני כל הזמן בתסביכים לגבי הקשר שלי איתו בכלל ושאני מסוג הבנות שיכול להיות להם חבר ומספיק לי להסתכל על מישהו ואני אתאהב בו וזה נכון כי זה קרה לי שהיה לי חבר והתאהבתי בילד אחר והיא אמרה שבגלל זה אני כל הזמן בתסביכים לגבי הבנים ושהבעיה זה לא בהם אלא בי כי עד לפני חודש אמרתי למישהו אחר שאני אוהבת אותו ועכשיו למישהו אחר ושאני לא החלטתית אני לא יודעת איך לשנות את זה בעצמי כי זה נכון אבל זה האופי שלי 16 שנה אבל וואלה גם לי נמאס להתאהב כל הזמן במישהו אחר לכל מקום שאני מגיעה אני מוצאת במי להתאהב אני הייתי או עדיין בקטע של ילד מהאימון שלי וכל זה ממבט כי אנחנו לא מדברים בכלל והדבר היחיד שאנחנו עושים זה להתחבק וגם זה לפעמים וחברה שלי אורמת לי כאילו משגע אותי איך את מאוהבת במישהו רק מלהסתכל עליו