6 תשובות
לא כזה, בערך אותו גובה
יש לי בערך גובה כזה, אבל רק במיטה זוגית^^
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אז אתם אומרים שהגובה בסדר??? כי המיטה הקודמת שלי הייתה המוכה יותרר
אנונימי
כן זה בסדר.
המיטה שלי גבוהה כי אני גבוה.. אני לא יודע בדיוק אבל גבוהה