6 תשובות
לא כזה, בערך אותו גובה
יש לי בערך גובה כזה, אבל רק במיטה זוגית^^
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אז אתם אומרים שהגובה בסדר??? כי המיטה הקודמת שלי הייתה המוכה יותרר
אז אתם אומרים שהגובה בסדר??? כי המיטה הקודמת שלי הייתה המוכה יותרר
אנונימי
כן זה בסדר.
המיטה שלי גבוהה כי אני גבוה.. אני לא יודע בדיוק אבל גבוהה
באותו הנושא: