6 תשובות
בעיקרון אם הכוונה שלך בחנות כאילו אני מניח שיש קופה רושמת אז הכל טוב ומקסימום תחשב במחשבון לא ביג דיל
שואל השאלה:
אני מתכוון מתדלק
אני מתכוון מתדלק
התשלום הוא במכונה שמה אנשים משלמים אני לא חושב שאתה משלם למתדלק
שואל השאלה:
אני מתחיל לעבוד בזה
וכן משלמים לי
אני מתחיל לעבוד בזה
וכן משלמים לי
הקופה אומרת לך, אם זה עולה 15.90 ומשלמים לך 50 אתה מזין את זה ורשום לך כמה עודף יש.
למי מה שאמרו לי זו עבודה קשה
באותו הנושא: