4 תשובות
כן
אנונימי
שואל השאלה:
ויש הרבה אנשים בלילה? איך זה הולך זה משעמם?
זה משעמם כי בקושי היו אנשים עדיף משמרת בוקר
אנונימי
שואל השאלה:
אין משמרת בוקר זה הבאסה, אבל בתכלס זה תחנת דלק דיי ראשית ובאזור פעיל רצח