4 תשובות
כן
אנונימי
שואל השאלה:
ויש הרבה אנשים בלילה? איך זה הולך זה משעמם?
ויש הרבה אנשים בלילה? איך זה הולך זה משעמם?
זה משעמם כי בקושי היו אנשים עדיף משמרת בוקר
אנונימי
שואל השאלה:
אין משמרת בוקר זה הבאסה, אבל בתכלס זה תחנת דלק דיי ראשית ובאזור פעיל רצח
אין משמרת בוקר זה הבאסה, אבל בתכלס זה תחנת דלק דיי ראשית ובאזור פעיל רצח
באותו הנושא: