8 תשובות
יש לי מחשב נייד של אסוס
זה אחלה מחשב והוא גם זול
שואל השאלה:
רץ טוב לא נתקע?
אני הכי אוהבת את dell אבל כרגע יש לי לפטופ של hp והוא גם מעולה. שניהם יקרים אבל איכות פצצה.
יש גם lenovo שהוא טוב ויותר זול, ולא הייתי ממליצה על אסוס
אסוס או לנובו מעולה , מהיר ולא יקר
שואל השאלה:
אבל אתם זורקים שמות של חברות , לכל חברה יש 100000 ניידים. אני צריך ספציפיות
אין לי דגם ספציפי כי אני לא מבינה גדולה במחשבים, אני פשוט יודעת מאיזה חברות הייתי מרוצה. אני יכולה לברר מה הדגם של הhp שלי אבל הוא לפטופ מאוד יקר
אסור ולעבוד וdell וגם hp ממש טובים
תכלס גם אפל טוב אבל יקר..

בעיקרון אם אתה רוצה משהו טוב זה יעלה לך בסביבות 2000 שקל
m1 macbook air
יקר נכון
אבל מהיר ממש וגם היא לפטופ ברמה ממש גבוהה
אנונימי