16 תשובות
אפל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל דגם
אני מאוד אוהב את dell.
יש את hp שהמחשבים מעולים
ויש את lenovo נראלי ככה קוראים להם
שהם גם מעולים
אני פחות ממליצה על אפל
שואל השאלה:
למה לא אפל? חוץ מהמחיר יש עוד משהו לא טוב?
זה מה שקנו לי ואני מאןד מרוצה אחד הטובים
אפל יותר יקר ולי יש hp והוא עלה לי 5000 שקל אפל 12 אלף
לי יש של hp והוא ממש מעולה
אני לא אוהבת
כי כל שנייה המחשב נתקע בלי קשר לאינטרנט
המחשב עובד מאוד לאט והוא ריק

ולדעתי אפל זה מותג חר*
שואל השאלה:
מצאתי מקבוק ב4000 ומשהו
גם כול תיקון של אפל זה יקר
לא שווה לך לדעתי
אולי זה מאוחר אבל lenovo ideapad