16 תשובות
אפל
אנונימית
hp
hp
שואל השאלה:
אבל דגם
אבל דגם
אני מאוד אוהב את dell.
יש את hp שהמחשבים מעולים
ויש את lenovo נראלי ככה קוראים להם
שהם גם מעולים
אני פחות ממליצה על אפל
ויש את lenovo נראלי ככה קוראים להם
שהם גם מעולים
אני פחות ממליצה על אפל
hp
שואל השאלה:
למה לא אפל? חוץ מהמחיר יש עוד משהו לא טוב?
למה לא אפל? חוץ מהמחיר יש עוד משהו לא טוב?
זה מה שקנו לי ואני מאןד מרוצה אחד הטובים
אפל יותר יקר ולי יש hp והוא עלה לי 5000 שקל אפל 12 אלף
לי יש של hp והוא ממש מעולה
אני לא אוהבת
כי כל שנייה המחשב נתקע בלי קשר לאינטרנט
המחשב עובד מאוד לאט והוא ריק
ולדעתי אפל זה מותג חר*
כי כל שנייה המחשב נתקע בלי קשר לאינטרנט
המחשב עובד מאוד לאט והוא ריק
ולדעתי אפל זה מותג חר*
שואל השאלה:
מצאתי מקבוק ב4000 ומשהו
מצאתי מקבוק ב4000 ומשהו
גם כול תיקון של אפל זה יקר
לא שווה לך לדעתי
אולי זה מאוחר אבל lenovo ideapad
באותו הנושא: