5 תשובות
אל תדאג אתה תבריא
אם אתה צעיר בלי מחלות רקע תצא מזה מהר בלי שתשים לב אפילו
כדור נגד שיעול פעמיים ביום
ופחית גינס לפני השינה
emr
תמיד יש סיכוי
תאמין שתחלים ושהכל יהיה בסדר
תרגיש טוב :)))
חחח ראיתי את הפוסט של ''מה שרואים מכאן''

חולים קשים והם לא באמת קשים.
יש סיכוי להבריא מהקורונה אבל זה מאוד נמוך