4 תשובות
כן
לא בהכרח יש כאלה שאין להם תסמינים בכלל והם חולים ורק ל80% מהחולים יש חום מה שאומר של20% אין לפי הגרף תסמינים בחמל
התסמינים זה שיעול יבש אם אני זוכרת נכון לא ליחה אבל אני לא בטוחה
באותו הנושא: