11 תשובות
כי הם בסטיפס
מה? זה לא נכון
אמ..לי יש חברים וטיקטוק
אנונימית
כי אין להם לאן ללכת חוץ מכאן [:<
חברים אין
טיקטוק יש
טיקטוק יש
יש לי 15 אלף בטיקטוק
נחשב?
נחשב?
אנונימית
חברים יש לי
אבל טיקטוק בחיים לא יהיה לי
אבל טיקטוק בחיים לא יהיה לי
מי אתת^^^
יש את זאת עם השלושים חתולים
שואל השאלה:
זאתי עם החמוס?
זאתי עם החמוס?
אנונימית
כן
באותו הנושא: