9 תשובות
כן ברור בכל עיר כמעט יש תחנה ובתחנה שבעיר שלך אתה מתנדב
שואל השאלה:
כולל מקומות קטנים כמו נס ציונה למשל?
כולל מקומות קטנים כמו נס ציונה למשל?
אנונימית
אם בנס ציונה יש תחנת מדא אז כן
לא הבנתי מה זאת אומרת
אפשר להתנדב בכל תחנה
בבקשה תשאלי קצת יותר מובן
אפשר להתנדב בכל תחנה
בבקשה תשאלי קצת יותר מובן
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שזה מאוד מובן.
יש תחנת הזנקה של מדא. האם אפשר להתנדב בה או שצריך להתנדב בתחנה מרכזית באיזור.
אני חושבת שזה מאוד מובן.
יש תחנת הזנקה של מדא. האם אפשר להתנדב בה או שצריך להתנדב בתחנה מרכזית באיזור.
אנונימית
תחנת הזנקה? יענו תחנה רגילה?
ותחנה מרכזית זאת כאילו התחנה המרכזית של המרחב?
אם כן אז אפשר להתנדב גם בתחנות רגילות ברור
ותחנה מרכזית זאת כאילו התחנה המרכזית של המרחב?
אם כן אז אפשר להתנדב גם בתחנות רגילות ברור
אנונימית
שואל השאלה:
תחנת הזנקה זאת לא תחנה רגילה. זאת תחנת הזנקה. זאת ההגדרה.
בכל אופן ביררתי עם חובשת מדריכה והיא ענתה לי שלא. אז...
תחנת הזנקה זאת לא תחנה רגילה. זאת תחנת הזנקה. זאת ההגדרה.
בכל אופן ביררתי עם חובשת מדריכה והיא ענתה לי שלא. אז...
אנונימית
אין דבר כזה תחנת מדא בלי אמבולנס..נשמע מוזר אבל אוקי
שואל השאלה:
בשום שלב לא כתבתי שאין בה אמבולנס. זאת שלוחה של רחובות. כלומר, על פי משמרות, כל פעם מישהו נשלח לנס ציונה במקום לרחובות. אבל אין דבר כזה להיות שייכים באופן בלעדי לתחנה של נס ציונה, מקסימום להיות בה מדי פעם.
בשום שלב לא כתבתי שאין בה אמבולנס. זאת שלוחה של רחובות. כלומר, על פי משמרות, כל פעם מישהו נשלח לנס ציונה במקום לרחובות. אבל אין דבר כזה להיות שייכים באופן בלעדי לתחנה של נס ציונה, מקסימום להיות בה מדי פעם.
אנונימית
באותו הנושא: