9 תשובות
אני תימני ולבן כמו תחת של תינוק
לשאלה כל אחד יכול לומר ניגה מה זה השטויות האלה
מיי ניגה
לשאלה כל אחד יכול לומר ניגה מה זה השטויות האלה
מיי ניגה
אנונימי
כן!
מה זה מילת ה-נ'? ולמה לעזאזל הם לא יכולים לומר את זה?
זה nigger
אהה אז כן הם יכולים לומר את זה
לא
הם עברו גזענות ואפליה מסוג שונה
הם עברו גזענות ואפליה מסוג שונה
אנונימית
לא, הם עברו גזענות
כולם עוברים היום גזענות אבל לא מכרו אותם לעבדות וגרמו להם לעבוד בפרך
כולם עוברים היום גזענות אבל לא מכרו אותם לעבדות וגרמו להם לעבוד בפרך
אנונימית
פה זה לא אמריקה
כן כן כן כולם יכולים להגיד את המילה הזאת אבל זה לא מכבד בעליל להגיד אותה אפילו הלבנים בארצות הברית מבינים את זה ומכבדים ואתם עסוקים ב-למה אסור ללבנים להגיד את זה אולי תקראו קצת על ההיסטוריה ותנסו להפעיל את המוח שלהם זה ששחורים היום משתמשים בזה זה לא אומר שהמילה הזאת לא תפגע בהם שזה בא מבן אדם לבן.
אז חלאס כאילו יש לכם שימוש במילה הזאת ביום יום שלהם אתם לא יכולים לבוא לבן אדם שחור להגיד לו "היי מיי ניגה" אז די לשאלה המפגרת הזאת ותתחילו לקרוא על ההיסטוריה של השחורים בארצות הברית.
אז חלאס כאילו יש לכם שימוש במילה הזאת ביום יום שלהם אתם לא יכולים לבוא לבן אדם שחור להגיד לו "היי מיי ניגה" אז די לשאלה המפגרת הזאת ותתחילו לקרוא על ההיסטוריה של השחורים בארצות הברית.
אנונימית
באותו הנושא: