20 תשובות
לא יכולים לומר את האן וורד אבל אני לא בטוחה עד כמה הם נחשבים לבנים ראיתי כמה שאמרו שתמנים ומרוקאים לא נחשבים לבנים אבל לא בטוחה
שמעתי פעם משהו על גוון עור b, אבל זה לא נכון בעיניי... היחידים שיכולים להגיד את זה הם אלה שסבלו מעבדות, הרי ה-n word היא מילת גנאי המופנית לאנשים האלה
מילת גנאי שמופנת לעבדים שחורים
לדעתי זה בכלל תלוי ביבשה שהם באים ממנה אז לא
האן וורד לא מופנת רק לאנשים שסבלו מעבדות! אנשים משפילים אנשים שחורים עם המילה הזאת מבלי להבדיל מי סבל מעבדות.
האן וורד לא מופנת רק לאנשים שסבלו מעבדות! אנשים משפילים אנשים שחורים עם המילה הזאת מבלי להבדיל מי סבל מעבדות.
אנונימית
לא הם לאטינים, הודים אסייאתים
לא הם לא כי הם ליטרלי לא אפריקאים.
אנונימית
לא כי הם לא שחורים.
אנונימית
^^^תביאי לי מקור שאומר שרק אפריקאים יכולים?
יש מלא שלא אפריקאים ואומרים טיפשה
יש מלא שלא אפריקאים ואומרים טיפשה
אנונימי
כולם יכולים :)
יא חתיכת נכה אז שלא האפריקאים האלו ילכו לארצות הברית ויגידו את זה ליד השחורים שם נראה אם לא חוטפים מכות של החיים
אנונימית
^ הם עדיין יכולים, זה פשוט ממש לא נחמד לעשות דווקא, ואני מוכן להבטיח לך שלא כל השחורים ירביצו למישהו שהעליב אותם אוטומטית, אם כבר גזענות..
^ זה נכון לא כל שחור ירביץ למישהו שהעליב אותם ישר אבל אם יעליבו אחד מהם וישתמשו במילה הזאת הם ליטרלי יתחרפנו מי זה בגלל ההיסטוריה שלהם ומה הקשר גזענות?
אנונימית
כי את מכלילה שכולם אלימים?? כל שחור?? אובמה?
אני בוכהה זה היה בטעות הנה אני מתקנת סליחה
אנונימית
מה
אנונימית
אה חחח מסביר הרבה
אההה
אנונימית
^אז מרוקאים יכולים? מגניב
אנונימי
^מילת גנאי שמופנית לאנשים שחורים לא לאנשים שחורים שסבלו בעבדות
אנונימי
כי את סטרת את עצמך אז התבלבלתי עד שתיקנת
באותו הנושא: