8 תשובות
בלתי אפשרי
הוא ראפר לא טוב...
אלה ה-ראפר הכי טוב!!! ;)
lose yourself

סתם זה לא אפשרי!
כמה וכמה סיבות,
הוא מנסה הרבהה יותר מידי חזק להשאר רלוונטי ולא יודע מתי לפרוש
הוא חוזר על עצמו
אומנם המוזיקה שלו לפעמים יכולה להיות סבבה (נתעלם מהעובדה שהיו לו אלבומים נוראיים רצח לאורך הקריירה שלו) אבל תמיד חסר בה משהו והיא לא מיוחדת או מעניינת במיוחד, שום דבר שאישית עושה לי את זה במוזיקה וראפ.

הוא פשוט ראפר לבן והמוזיקה שלו נשמעת בהתאם. וראפ לירקלי של לבנים זה פשוט לא. כן כן אני מדבר גם עלייך nf.

קיצר משעמם לא צריך להיות רלוונטי בימנו
שואל השאלה:
שבע 7
אוקי אוקי אוקי יש פה כמה תשובות ממש שגויות סליחה שאני אומר ככה
קודם כל מה רע בזה שהוא לא פורש? ואיך זה הופך אותו לגרוע יותר?
חוזר על עצמו אני אישית לא חושב ככה אני לא יודע אם אתה באמת מקשיב למילים או לא אבל זה ראפ זה בערך אותו סגנון אבל תקשיב למילים תבין את ההבדלים
אלבומים גרועים רצח לכולם יש ולכל האגדיים אפילו היה
מיוחדת אי אפשר להגיד על אמינם כי הוא הראפר הכי טוב בעולם הוא יצר את גודזילה וזה הראפ הכי מהיר בעולם אז זה אוטומטית הופך למיוחד
ויפה שכתבת שזה משהו אישי שלא עושה לך את זה בראפ יכול להיות זה נכון
יש ראפרים לבנים שממש טובים בראפ זה סתם הכללה מטומטמת סליחה שאני אומר ככה אפילו בישראל יש לבנים ראפרים טובים
ומשעמם זה כבר עניין שלך אני אישית ממש שלא משתעמם מהמוזיקה שלו
אנונימי
רע כי המוזיקה שלו זה בעיקר מילקינג וצריך לדעת מתי לפרוש ולצאת בטוב ולא לגרור ולחלוב עד הסוף ואז זה כבר נראה רע.
לא לכולם היו אלבומים רעים, ולאמינם בהחלט היו אלבומים מאוד רעים.
אי אפשר לומר שהוא הראפר הכי טוב בעולם. כי הוא לא. זה אולי הדיעה שלך. וגודזילה זה לא הראפ הכי מהיר בעולם וזה בכלל לא הופך את זה למיוחד. יש מלא ראפרים מהירים.
לא אמרתי כל הראפרים הלבנים. אמרתי הראפרים הליריקליים הלבנים
ודיי לאהוב אותו כאילו הוא האל של הראפ. הוא לא. תמצאו חיים