9 תשובות
אפשר לעשות שנה, לא פחות
שואל השאלה:
כמה עשית שירות לאומי?
אנונימית
שואל השאלה:
אה ואוו אלופה
אנונימית
את יכולה לעשות שנה אחת
אני עשיתי כמעט שנה(פרשתי) ועכשיו אני מחפשת עבודה
שואל השאלה:
למהה היית ממשיכה עד סוף אוגוסט היה נחשב לך שנה
אנונימית
כי הקורונה שיגעה אותי
שואל השאלה:
בתכלס כן את צודקת
אנונימית
הייתי שנה בבית בגללה וכל שנה א' הלכה לי
ואף אחד לא מאמין לי שאני צודקת חוץ מסטיפס
אז גם בגלל זה פרשתי
שואל השאלה:
צודקת
אנונימית