9 תשובות
כן
בטח מאוד
כן
אבל לפעמים זה עדיין שווה את זה
ברור
כן מה איתו איפה הצד שלו
היה קצת יורד וכנראה גם אולי הייתי מפסיקה לשלוח
אבל פעם קודמת זה היה אותו דבר 80 אחוז אני הייתי מתחילה
עכשיו בגלל שהבן אדם עסוק זה 60 אחוז שאני מתחילה שיחה (והם שני אנשים שונים)
ברור
אנונימית