9 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל גובה בסדר או מרתיע?
גבוה מאוד אם לא הייתה בכיצה ו הייתי מתחילה איתך אבל אתה בכיתה ו :/ וואי זה כל כך טוב אתה כמראה עוד לא תכבה הרבה ולחטיבה אתה תהיה בגובה טובב
אנונימית
היה איתי ילד בכיתה שהוא היה 183 כשהוא עלה לכיתה ז
ותאמין לי בתור מישהי שגבוהה מהממוצע זה דווקא די כיף שכולם אומרים וואי אתה ממש גבוה וממש גבהת
אני 1.76 ועוד לא הפסקתי לגבוהה
אנונימית
זה ממש גבוה לילדים שעולים ל כיתה ו הממוצע 155-165
אני בכיתה יא 1.85
אנונימי
מה
זה לא נשמע הגיוני שילד בן 12 ככ גבוה
אני מטר חמישים כ***מ*