9 תשובות
גבוה אמא
שואל השאלה:
כן אבל גובה בסדר או מרתיע?
כן אבל גובה בסדר או מרתיע?
גבוה מאוד אם לא הייתה בכיצה ו הייתי מתחילה איתך אבל אתה בכיתה ו :/ וואי זה כל כך טוב אתה כמראה עוד לא תכבה הרבה ולחטיבה אתה תהיה בגובה טובב
אנונימית
היה איתי ילד בכיתה שהוא היה 183 כשהוא עלה לכיתה ז
ותאמין לי בתור מישהי שגבוהה מהממוצע זה דווקא די כיף שכולם אומרים וואי אתה ממש גבוה וממש גבהת
אני 1.76 ועוד לא הפסקתי לגבוהה
ותאמין לי בתור מישהי שגבוהה מהממוצע זה דווקא די כיף שכולם אומרים וואי אתה ממש גבוה וממש גבהת
אני 1.76 ועוד לא הפסקתי לגבוהה
אנונימית
זה ממש גבוה לילדים שעולים ל כיתה ו הממוצע 155-165
אני בכיתה יא 1.85
אנונימי
מה
זה לא נשמע הגיוני שילד בן 12 ככ גבוה
זה לא נשמע הגיוני שילד בן 12 ככ גבוה
גבוה
אני מטר חמישים כ***מ*
באותו הנושא: