התחברות
הרשמה
מה יותר קשה לעבור טסט פנימי או חיצוני?
27 ביולי 2021, 23:13
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
נהיגה
3 תשובות
חיצוני.
טסט פנימי זה שטויות.
T
Terrordrome
חיצוני חד משמעית
?
??V??
פנימי כולם עוברים
חיצוני קשה יותר
ס
סתם אחת מוזיקלית
באותו הנושא:
אוהבים יותר את המראה החיצוני שלכם או את הפנימיות?
למה בנות תמיד מסתכלות על החיצוני ואם אין חיצוני אז הן אפילו לא מסתכלות על הפנימי?
מה יותר חשוב בעינכם שתהיה משיכה חיצונית או פנימית?
מה יותר קשה טסט פנימי או חיצוני?ועל מה פוסלים בטסט פנימי?
איפה יותר כואב לעשות קעקוע?בחזה או בשריר למעלה של היד(בחלק החיצוני לא הפנימי)
בנים בנות תתארו את הבן/בת זוג האולטימטיבית עבורכם בבחינת חיצוניות ופנימיות
מה יותר עדיף בן אדם עם מראה חיצוני טוב ומראה פנימי לא טוב, או בן אדם עם מראה חיצוני גרועה ומראה פנימי טוב?
שנה שעברה לכיתה ח' היה מיצב פנימי או חיצוני?ומה נכנס לתעודה פנימי או חיצוני?
מה יותר מתאים לבנות לישון במיטה עם חבר שלהם או סתם בכללי בצד הפנימי או החיצוני?
מה הופך טסט פנימי ליותר קל מחיצוני?
בנים- מהי הבת האידאלית בשבילך? (פנימיות וחיצונית) בנות- מהו הבן האידאלי בשבילך? (פנימיות וחיצוניות)