5 תשובות
"ישלי חבר"
אנונימית
להגיד לו בנימוס שאת מרגישה שלא מתאים לך להיות איתו בקשר.
"היי חשבתי על זה והבנתי שאני קצת פחות בעניין אבל נוכל להמשיך להיות ידידים" (כמובן רק אם את רוצה)
להגיד שהוא לא הטעם שלך בצורה נחמדה
להגיד שאת פחות בעניין או שאת לא מוכנה לחבר לפחות כרגע
להגיד שאת פחות בעניין או שאת לא מוכנה לחבר לפחות כרגע
ממש לא להגיד שיש לך חבר. זה יהיה הרבה יותר פוגע וגועלי.
להיות כמה שיותר כנה איתו אבל לא לבוא אליו בצורה של "שומע אתה מכוער". תבואי אליו ברוגע ותסבירי לו שאת מרגישה שזה לא מתאים לך פשוט.
בהצלחה :)
להיות כמה שיותר כנה איתו אבל לא לבוא אליו בצורה של "שומע אתה מכוער". תבואי אליו ברוגע ותסבירי לו שאת מרגישה שזה לא מתאים לך פשוט.
בהצלחה :)
באותו הנושא: