4 תשובות
אני לא מבינה את כל הדרמה מסביב למילה הזאת
אני מבינה שזה פוגע בחלק מהאנשים ולכן לא אשתמש בה
אבל בכל מקרה אם אני הייתי שחורה לא היה משנה לי
אני לא ממש מבינה את כל הקטע של למי מותר ולמי אסור להגיד והכל
לצערי שופטים אנשים נורא בקלות בימנו
אז תשתלדי לא לומר אותה כי מחשיבים אותה כמילה לא הולמת
אם את אפרו אמריקאית אז כן, אבל אם סתם השתזפת אז לא
שואל השאלה:
אני לא סתם השתזפתי, כחלק מהמוצא שלי קיבלתי גנים של שחומה.
אנונימית
אויש נו באמת
לכולם מותר להגיד את הn word, אנחנו בישראל בוא לא נביא את השטות הזאת לישראל
אבל מבחינת ה"כללים" של ארהב לא
אנונימית