13 תשובות
בעיניי לא, פשוט חבל שהיא תמשיך עם בעלה ותיתין לו הרגשה שהיא כן בעניין שלו.
סוג של
לא כי זה נשאר אצלה אם היא הייתה עושה משהו זה כבר משהו אחר
לא
שואל השאלה:
זאת יכולה להיות בגידה במחשבות..
זאת יכולה להיות בגידה במחשבות..
אנונימית
^אין דבר כזה בגידה במחשבות
אם היא לא עושה כלום היא לא בוגדת
אם היא לא עושה כלום היא לא בוגדת
לא
היא עדיין עם בעלה
היא עדיין עם בעלה
שואל השאלה:
למה אין? אם הוא בעלהאז זה אומר שהוא זה שאמור להיות לה במחשבות ולא גבר אחר
אני בטוחה שאם מישהו היה במצב הזה והיה עם אישה כזאת הוא היה קורא לזה בגידה..
למה אין? אם הוא בעלהאז זה אומר שהוא זה שאמור להיות לה במחשבות ולא גבר אחר
אני בטוחה שאם מישהו היה במצב הזה והיה עם אישה כזאת הוא היה קורא לזה בגידה..
אנונימית
למה היא נשארת נשואה בכלל?
שואל השאלה:
לך תדע
מה הקשר להסתכל על אנשים? אני דיברתי על אישה שבאמת מעוניינת ומאוהבת במישהו אחר בנוסף לבעלה..
לך תדע
מה הקשר להסתכל על אנשים? אני דיברתי על אישה שבאמת מעוניינת ומאוהבת במישהו אחר בנוסף לבעלה..
אנונימית
שואל השאלה:
זה מן הסתם לא אותו דבר אבל בכל זאת דומה
זה מן הסתם לא אותו דבר אבל בכל זאת דומה
אנונימית
זה לא דומה, יש הבדל עצום בין לחשוב לבין לעשות ובסופו של דבר אנחנו נמדדים על המעשים שלנו אם היא לא פועלת היא לא בוגדת! נכון עדיף לה ולו שהיא תיפרד ממנו אבל זה הרבה יותר מסובך מזה
לדעתי לא...
באותו הנושא: