5 תשובות
לא אבל אני מאמינה שמים לך גז צחוק
תשמעי זה לא נעים אבל זה סביל בהחלט ממה שאני זוכרת היה ךי לפני שנים..
במיוחד בימים הראשונים קשה להתרגל
במיוחד בימים הראשונים קשה להתרגל
לא
גם לא שמים גז צחוק
גם לא שמים גז צחוק
לא, זה לא כואב בכלל.
פשוט הרגשה קטנה של אי נוחות כי הפה פתוח הרבה זמן אבל לא יותר מזה(:
פשוט הרגשה קטנה של אי נוחות כי הפה פתוח הרבה זמן אבל לא יותר מזה(:
זה כן הרגשה של אי נוחות וזה מעצבן קצת אבל זה לא כואב.
אז לא שמים גז צחוק או עושים הרדמות.
אז לא שמים גז צחוק או עושים הרדמות.
באותו הנושא: