4 תשובות
זה במקום אבל לוקחים אקסטרה כסף על הגז צחק
זה ממש לא במקום. עשיתי לפני כמה חודשים. חייבים לעשות בעקירה הרדמה מקומית בזריקה. את הגז צחוק מוסיפים מראש (לפני הזריקה אז זה יכול לעזור גם איתה....) זה לא מרדים את הכאב זה בעיקר מרגיע או מטשטש את המודעות.
אנונימית
בנוסף
אנונימית
אני חושבת שבמקום