10 תשובות
אין באמת מה להגיד לך אבל אם ממש מפריע לך לרופא תתייעץ איתו יש אנשים שלוקחים הורמון גדילה
אין כזה דבר עצות.. זה גנים וכנראה שהגעת לגובה המקסימלי שלך אין לך ככ מה לעשות עם זה
אתה יכול לקחת הורמונים או משהו,או שאולי כן תיתן קפיצה בעתיד
בן כמה אתה
שואל השאלה:
אתם בטוחים? אין תרגילים או ויטמינים שאני יכול לעשות או לקחת?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 15
אנונימי
תשתה חלב בלילה יש איזה מישהו ביוטיוב שמסביר על זה
אני אנסה להסביר ממה שאני זוכרת בל בכללי זה אל בתם זה באמת עוזר לגבוהה כי בחלב יש דברים שעוזרים לנו לגדול לב דווקא רק לגבוהה בכללי להתפתח זה יכול בעיקר להשפיע על הצמיחה או על הגדילה זה תלוי בך אבל זה משפיע
חלב עשיר בעיקר עם אחוזי שומן גבוהים כמו חלב אם שעוזר לתינוק להתפתח
ברור שזה גם ממש תלוי בגנים אבל יש עוד המון דברים שמשפיעים על זה כמו שינה תזונה וספורט

אני מקווה הסברתי טוב אני אנסה למצוא את הסירטון זה איזה מישהו שראיתי את הסמרטוטים שלו שהייתי במסת שריר
שואל השאלה:
אני רגיש לחלב
אנונימי
אתה יכול לגבוה עד גיל 21
אה אז לא משנה :(
בלי שום קשר הרבע שעות שינה תזונה נכונה וספורט יש מחא אימונים שעוזרים להעצמות לגדול ולהתארך
בכלל זה תזונאיות מעודדות גדילה ובכללי לגבוה מאשר לרדת במשקל תנסה לבנות תפריט עם תזונאית