4 תשובות
magic נראה ממש יפה וכיף לזוז איתו
אבל אני ממש אוהבת את blue hour,can't you see me,crown
יש להם כל כך הרבה וזה יפה והם ממש משקיעים בזהה
אבל אני ממש אוהבת את blue hour,can't you see me,crown
יש להם כל כך הרבה וזה יפה והם ממש משקיעים בזהה
אני אוהבת את הכראוגרפיה של crown יש שם קטע שהם עושים שם גל וזה מגניב
וגם magic
וגם magic
magic הוא מושלם
שואל השאלה:
מקום ראשון אצלי זה crown
מקום שני זה blue hour
ושלישי זה באמת magic
מקום ראשון אצלי זה crown
מקום שני זה blue hour
ושלישי זה באמת magic
באותו הנושא: