6 תשובות
זה מצוין. אבל מומלץ להתייעץ עם מאמן שיבנה לך תוכנית שהאימון יהיה מועיל.
לא, צריך לתת הפסקות לשרירים, אחרת לא יהיה להם זמן להיבנות
אוקי אז ככה קלוריות זה אנרגיה שהגוף שלנו צריך להתקיים לכל אחד יש כמות מסוימת של כמה הוא צריך לאכול עכשיו עם אני צורך יותר ממה שאני צריך ביום אני יהיה במאזן חיובי יעני יש עוד קלוריות והם יהפכו לשומן עם אני יוכל פחות אני יהיה בגירעון קלורי מכוון שאני צורך פחות אנרגיה ממה שהגוף שלי צריך הןא ישתמש במאגרי שומן לאנרגיה
שואל השאלה:
מה זתומרת תזונה? פשוט לאכול בריא או לאכול את המספר קלוריות ביום שצריך?
מה זתומרת תזונה? פשוט לאכול בריא או לאכול את המספר קלוריות ביום שצריך?
אנונימית
שתדעי ש-80% בירידה במשקל זה התזונה ו-20% זה ספורט
היי בישביל לרדת במשקל את צריכה להיות בגירעון קלורי משמע התזונה היא הפאקטור החשוב ביותר
באותו הנושא: