4 תשובות
חמש שעות כי תמיד מתי שאני בשופינג יש תור מטורף גם לקופה וגם לתאי מדידה :(
אני מזל נאחס סהכ
אני מזל נאחס סהכ
כמה שעות באיזור 3/4
משתלדת להתמקד אבל איזה שלוש שעות ובהכי טוב שעתיים
משתדל להיות ממוקד האמת, אז כמה שפחות
באותו הנושא: