4 תשובות
היא אומרת את זה כי היא מפחדת מהתוצאות ובדרך כלל ילדים מוכים מעדיפים להסתיר את זה מהפחד אבל את חייבת להודיע לסמכות מסויימת, זה מסוכן וזה עלול לעלות לה בחיים שלה בשלב מסויים, תעשי את זה באופן אנונימי ותדאגי שאבא שלה לא יגלה על זה כי הוא יכול להוציא את זה עליה
תדברי עם ההורים שלך שיפנו לאיש מקצוע
תספרי על זה להורים שלך ואז אני חושבת שעדיף שתלכו לדווח
היי אנונימית, מה שלומך?
אני קוראת כמה את דואגת לחברה שלך, שככל הנראה סובלת מאלימות בבית. נשמע שאת מאוד רוצה לעזור, אבל היא לא מעוניינת שתספרי על האלימות, אולי כי היא חוששת ממה שיקרה אחרי שתספרי...
אני מניחה שלא פשוט לך לשמור על הסוד הזה ולדעת שהיא נמצאת במצב מסוכן.
שמי לירז ואני מתנדבת בעמותת עלם שתומכת בצעירים ובני נוער. אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר בהודעות פרטיות, במייל: [email protected] או באינסטגרם: nayedet.digital. אפשר גם באנונימיות.
אשמח לשמוע ממך ולחשוב יחד איתך מה אפשר לעשות.
מחכה לך,
לירז מעלם דיגיטל- ייעוץ ותמיכה לצעירים ברשת
אני קוראת כמה את דואגת לחברה שלך, שככל הנראה סובלת מאלימות בבית. נשמע שאת מאוד רוצה לעזור, אבל היא לא מעוניינת שתספרי על האלימות, אולי כי היא חוששת ממה שיקרה אחרי שתספרי...
אני מניחה שלא פשוט לך לשמור על הסוד הזה ולדעת שהיא נמצאת במצב מסוכן.
שמי לירז ואני מתנדבת בעמותת עלם שתומכת בצעירים ובני נוער. אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר בהודעות פרטיות, במייל: [email protected] או באינסטגרם: nayedet.digital. אפשר גם באנונימיות.
אשמח לשמוע ממך ולחשוב יחד איתך מה אפשר לעשות.
מחכה לך,
לירז מעלם דיגיטל- ייעוץ ותמיכה לצעירים ברשת