16 תשובות
תפרדי ממנו בושה
בלי צחוק עכשיו הוא הכי חנון בארץ
אם מישהי שאני יוצא איתה הייתה עושה את זה הייתי עושה לה שיעור פרטי של חלב אחרי הקורנפלקס
אם מישהי שאני יוצא איתה הייתה עושה את זה הייתי עושה לה שיעור פרטי של חלב אחרי הקורנפלקס
מזעזע בעיני ממש עוכר ישראל
אנונימית
יש לי חברה שמעדיפה ככה.
גם את השלוק היא מעדיפה לשתות את המים ולא לאכול קפוא.
צריך לחיות עם זה.
ולהתפלל.
גם את השלוק היא מעדיפה לשתות את המים ולא לאכול קפוא.
צריך לחיות עם זה.
ולהתפלל.
להיפרד ממנו דחוף אבל
מוש
שתי אופציות:
לזרוק אותו לעזאזל
להכיל ולקבל את דרך החיים המשונה שלו
לזרוק אותו לעזאזל
להכיל ולקבל את דרך החיים המשונה שלו
תקראו לי פסכופטית אבל גם אני שמה את החלב לפני הקורנפלקס..
מה על כזה רמה את מתפשרת מגיע לל מישהו הרבה יותר טוב !!
וואי זה ממש מזעזע תיפרדי
תזרקי אותו אני לא צוחק
יצאו לכם ילדים מעוותים
הוא בטח גם ג*מר לפני שהוא שם ק*נדום
יצאו לכם ילדים מעוותים
הוא בטח גם ג*מר לפני שהוא שם ק*נדום
איזה חברים יש לך
מגיע לך יותר טוב.
אני תמיד עושה את זה. יש לכם בעיה ?
שאלה דבילית ומיותרת
שאלה דבילית ומיותרת
אני מקווה שזה ספאם אני לא רוצה להאמין שיש אנשים כאלו
פסיכופתים
באותו הנושא: