התחברות הרשמה

כתבתי שיר קצר על מה שאני מרגישה, מה אתם חושבים עליו?

אתה יודע כמה זה קשה לחיות ללא הידיעה שאם אתה אוהב אותי?
לחיות חודשים בלי לראותך?
זה קשה לי כל כך, אני בוכה.
אנ רוצה כל כך לראותך ולהגיד לך שאני אוהבת אותך,
אך אני מתביישת, לא יודעת איך לפנות עליך.
רבים חושבים שכיף להתאהב, אך זוהי לא המציאות.
מתי תשלח לי את ההודעה שתחתים את גורלינו?
תגיד לי שאתה אוהב?
קשה לי כל כך לחיות בלעדיך, כל כך קשה.
19 ביוני 2019, 16:08
כתיבהחוות דעתדעות גולשיםשירה    
2 תשובות
יפה זה נשמע כמו פריקה
מ
מה אתה עושה פה ילד
שואל השאלה:
זה פריקה לצערי
אנונימית
באותו הנושא:
קטע שאני כתבתי. מה אתם חושבים עליו?
אתם חושבים שאני פסמינסטית כי כתבתי ספיידרוומן?
כתבתי שיר קוראים לו Feel Like in Hell אשמח אם תאמרו מה אתם חושבים עליו המשך
כתבתי קטע מה אתם חושבים עליו ?
קטע שכתבתי על הקראש שלי (בחיים לא היה לי אומץ להגיד לו את זה) מה אתם חושבים? כתבתי את כל מה שאני מרגישה
כתבתי עוד שיר, מה אתם חושבים עליו?
עוד קטע שכתבתי. מה חושבים עליו?
כתבתי פואמה,מה אתם חושבים עליו?
משהו שכתבתי על הקראש ולא אשלח לו את זה. (זה טיפה קרינג אבל זה מה שאני מרגישה) מה אתם חושבים?
את האמת כתבתי שיר מה אתם חושבים עליו?
חברה שלי כתבה שיר והיא רוצה לדעת מה חושבים עליו איפה היא יכולה לפרסם אותו ולשאול?