כתבתי שיר קצר על מה שאני מרגישה, מה אתם חושבים עליו?
אתה יודע כמה זה קשה לחיות ללא הידיעה שאם אתה אוהב אותי? לחיות חודשים בלי לראותך? זה קשה לי כל כך, אני בוכה. אנ רוצה כל כך לראותך ולהגיד לך שאני אוהבת אותך, אך אני מתביישת, לא יודעת איך לפנות עליך. רבים חושבים שכיף להתאהב, אך זוהי לא המציאות. מתי תשלח לי את ההודעה שתחתים את גורלינו? תגיד לי שאתה אוהב? קשה לי כל כך לחיות בלעדיך, כל כך קשה.