2 תשובות
עידוד שאני יכול לכתוב לך שתקחי את התחושות המרירות האלה להחלטה חזקה לעשות שינוי, להתייעץ, בקשר למשקל את אמורה פשוט ללכת כל יום לפחות חצי שעה ולשמור על כללי בריאות..
אני ממליץ לך להשאר בבית, שקט זה דבר מבורך - אם את בנויה לזה.
עוד משהו, את לא נשמעת מיואשת, יום אחד את תקומי ותכבשי את העולם !
כולם יקנאו בך !
*ללכת הליכה זריזה