4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהבנתם^
אנחנו חזרנו , אנחנו שוב ביחד ושנינו אוהבים אחד את השנייה
פשוט מדי פעם נזכרת בעבר ובמה שהיה וזה מכאיב לי
אני לא חושבת שהבנתם^
אנחנו חזרנו , אנחנו שוב ביחד ושנינו אוהבים אחד את השנייה
פשוט מדי פעם נזכרת בעבר ובמה שהיה וזה מכאיב לי
אנונימית
עדיף שתתייעצי עם בוגרים בaskp
רואים שאת אוהבת אותו, אבל אם את מרגישה שזה לא הדדי, תחשבי יותר בכיוון של להפרד...
טוב, מצב מורכב
אבל תזכרי בדברים הרעים והסיבה שהחלטתם להיפרד
אם אתם עדיין רוצים לחזור, אתם יכולים לוודא מה הציפיות שלכם אחד מהשנייה, ולבדוק אם אתם יכולים לעמוד בהן
*אם זה אופי זבל, ממליץ להפרד, עם כל הצער שבדבר
אבל תזכרי בדברים הרעים והסיבה שהחלטתם להיפרד
אם אתם עדיין רוצים לחזור, אתם יכולים לוודא מה הציפיות שלכם אחד מהשנייה, ולבדוק אם אתם יכולים לעמוד בהן
*אם זה אופי זבל, ממליץ להפרד, עם כל הצער שבדבר
באותו הנושא: