3 תשובות
אתה יודע, זה שדברים היו כמו שהם "כבר אלפי שונים" לא הופך אותם לבסדר וצריך להשאיר אותך ככה
אם נהיה הוגנים, זו שפה מתה שהחיינו. גם בתקופה ההיא התנגדו ואמרו שזה נגד הדת שמשתמשים בשפה קדושה ומכניסים אותה ליום יום אז בואו לא ניתמם.
אם נהיה הוגנים 2, לא פמיניסטיות, חלק מהן.
אם נהיה הוגנים 2, לא פמיניסטיות, חלק מהן.
במהלך האלפי שנים האלה השפה שלנו הספיקה להשתנות, שפה משתנה, היא לא נשארת אותו דבר.
כדי שהיא לא תכחד, היא צריכה להתחדש.
יש הבדל בין התקווה לבין שפה, התקווה זה סמל עם משמעות להרבה א/נשים, אבל שפה זה דבר שנועד להתחדש ולהשתנות.
כדי שהיא לא תכחד, היא צריכה להתחדש.
יש הבדל בין התקווה לבין שפה, התקווה זה סמל עם משמעות להרבה א/נשים, אבל שפה זה דבר שנועד להתחדש ולהשתנות.
באותו הנושא: